Gå videre til hovedindholdet

Året der gik



Så er vi kommet efter julen, eller hvad man nu siger :D og jeg ved ikke med jer, men jeg kommer altid til at tænke på det år der er gået. Hvor langt er vi kommet? Hvor er vi nu? Hvor skal vi hen? Hvilke oplevelser har jeg fået i året der er gået? Hvad jeg har opnået og hvad jeg har lært?

Så det vil jeg gøre :) Jeg har kigget min facebook, min instagram og ikke mindst bloggen igennem og fundet nogle af mine store øjeblikke i året der er gået. 2013.


Her er et billede som er fra nytårs festen i EuroLife kirke sidste år. Hvert år holder vi praiseparty omkring kl. 01.00 for at skyde det nye år ind på den helt rigtige måde! Jeg glæder mig  helt vildt til dette års praiseparty! Det bliver så fedt! Hende der står på scenen helt ude til højre er mig :) I LOVE IT! 



energy Kick Off! Som mange af jer nok ved, er jeg teamleder i den her teenage klub der hedder "energy", også i EuroLife kirke. Billedet her er fra den "energy Kick Off" vi havde i januar 2013. Billedet er af alle os lækre tøzer der var med. Jeg glæder mig helt sindsygt til det nye års Kick Off i februar 2014! Hvis du er mellem 12 og 17 år, og har lyst til at være med til sleepoveren, så gå ind på EuroLifes hjemmeside, under energy teens og tryk på tilmeld knappen. Har du lyst til at vide mere om energy, eller om kirken? Gå ind på hjemmesiden eller send en mail. 

http://www.eurolifekirke.dk/index.php?option=com_content&view=category&id=17&Itemid=36

Sidste år skrev jeg sådan, på facebook:

TUSIND TAK for den fedeste sleepover ever!! I er simpelthen de mest fantastiske teens jeg nogensinde har mødt! og mange tak til teamet og hjælperene der gjorde det hele muligt! I ved selv hvem i er  Kick Off!!! — sammen med Melanie Helth Kristensen og 22 andre.





I februar 2013 startede jeg min blog! Det er lidt vildt, at det snart er et år siden, jeg begyndte at skrive herinde. Jeg synes det har været rigtig hyggeligt! Håber også i har nydt det hehe. 


'

Rigtig meget af mit 2013 er gået med bryllupsforberedelser. Helt fantastisk! Måske skulle man blive bryllupsarrengør? Hvad tænker I? Tror I jeg kunne blive det?
Men i foråret havde jeg Bridalshower. på facebook skrev jeg sådan her: 

Jeg havde det fedeste Bridalshower igår! omkring kl. 14.00 kom nogle dejlige tøzer og hyggede om mig  dagen stod på Kage, god mad (og så lidt mere kage) "hvad nu hvis", Just Dance (Så sjovt at se jer alle i danse duel!) Nogle af pigerne (også kendt som Rotterne) blev og sov om natten i en stor bunke på gulvet. HYGGE! Og så fik jeg en masse fantastiske gaver! (nogle af dem kan i se her på billedet. En af højdepunkterne var da min Mor sang en sang som hun havde skrevet! TUSIND TUSIND TAK for en dejlig dag! Den var lige som jeg gerne ville have det! MEGET bedre end at skulle ned på strøget og kysse tilfældige fyre for 2 kr! håber vi kan hygge os sådan en anden god gang. — sammen med Sidsel Lund Lorenzen og 9 andre.




Så! I juli blev jeg endelig gift med mit livs kærlighed Anders. Det er det største der er sket for mig i år! Jeg ved ikke hvordan jeg ellers skal beskrive dette med ord! Det var det bedste der kunne ske i 2013! og det forbliver det bedste der er sket for mig i 2013!




Her er et billede fra morgenen efter brylluppet. Vi lavede brunch og hyggede os! Det var en hel vild oplevelse pludselig at bo sammen med Anders. Og det vildeste er næsten, at det bliver bedre og bedre for hver dag der går! 



Endnu en af de kæmpe store oplevelser i 2013, var Hillsong conference 2013! Jeg glæder mig så meget til næste år! livsforandrene oplevelse! 




Ja så var der selvfølgelig "energy kick off festival" i sommeren 2013. Nærmere bestemt i august. Vi sov i telt og hyggede helt vildt, blandt andet med forhindringsbane igennem mudder og marchmellos på bål. mega hyggeligt! helt klart et højdepunkt!



Jeg har lært at lave mad i 2013! Det må være en af mine størte bedrifter! Jer der kender mig ved at jeg aldrig i mit liv har lavet mad! heller ikke bagt kage.. Men nu er jeg, hvis jeg selv skal sige det, blevet ret god til det! Nu er det faktisk mig der laver aftensmad stortset hver aften. Jeg er ret stolt af mig selv :) 



Her er et par billeder af en date med Anders her i efteråret. Jeg stod tidligt op (som i kan se på kollagen) og lavede morgenmad til min elskede Anders inden han tog på arbejde. Vi var i biografen og vidst nok også på restaurant i Århus. Århus er en fed by! Jeg er så glad for at bo så tæt på byen!




Så var der selvfølgelig min mors julemarked, som jeg hjalp hende med at sætte i gang. Jeg "passede butikken" når vi havde åbent, jeg hjalp hende med at lave en facebookside og min kære mand Anders fik lavet en hjemmeside til min mors "Art From Heart" Her er et par links du kan tjekke ud hvis du har lyst til at vide mere:

Hjemmesiden: http://www.artfromheart.dk/
LIKE facebook siden:
 https://www.facebook.com/artfromheart.dk




Juleevent! I EuroLife kirke. Det fedeste! Dette er et billede fra juleeventen, men det er også det billede der har fået flest likes på min facebook! Tak for det allesammen!




I år holdt Anders og jeg jul sammen! helt fantastisk! Så hyggeligt! En rigtig dejlig oplevelse! 2. juledag var vi i dyrehaven i Århus. Det har jeg ikke været før, men jeg synes det var rigtig hyggeligt! 

Nu går vi ind i 2014! og iih hvor jeg glæder mig! MEN, til april bliver jeg 20 år gammel og det betyder jo at jeg kun har 4 måneder tilbage af mit teenage liv!! Så i det næste stykke tid, vil jeg forsøge at nå de teenage ting, jeg skal nå at gøre inden jeg bliver 20! Det blir vildt! eller skulle jeg sige FAB!













Kommentarer

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Design dit eget frimærke

Jeg har læst at man kan lave sit eget frimærke! Jeg har ikke selv gjort det, men ifølge en anden brud på Bryllupsklar.dk skulle det altså virke. Det kan gøres sådan her: Skabelonen (nederst i indlæget) skulle virke 100%, og skulle blive godkendt på posthuset.  Man skal have en porto-kode til hvert enkelt frimærke af Post Danmark (så hvis du skal sende 100 invitationer kan det godt blive noget af et stort arbejde hehe). Der er 2 måder at få denne kode på: 1) download Post Danmark Porto appén til din iPhone eller Android telefon og der kan du så bestille den. Du modtager koden pr. sms. Man kan betale via sin mobilregning eller via betalingskort. frimærkerne koster 8 kr. stk. Det er det samme som et alm. A-post brev. 2) Send en sms med ordet "Porto" til 1900, så modtager du koden med sms. Du kan læse mere om det på Post Danmarks hjemmeside. Når du har fået de koder du skal bruge kan du skrive det ved siden af dit eget billede eller hvad du nu vælger, print frimærke

Papir Transformation

Sådan her kan du lave ganske almindelig, hvidt A4 papir, om til papir der ser gammelt og slidt ud. Det kan nemmelig være svært at finde gammelt papir som der ikke er noget mønster eller andet på og som ikke koster en bondegård som hvis man skal købe det i en Hobby forretning. Det kan foreksempel bruges til bordkort. (hold øje med kommende indlæg om vores bordkort) her er et par lette trin til hvordan du selv kan gøre det: billede 1: Find noget groft salt i køkkenskuffen. Det behøver ikke at være noget bestemt salt. Kan sagtens være det billigste. Du skal ikke bruge ret meget så lad endelig være med at hælde for meget op (taler af erfaring hehe)  Når papiret er blevet farvet kan man strø lidt groft salt ud over. Saltet suger noget af farven til sig så der kommer små lysere pletter på papiret. Det er med til at gøre at det ser gammelt og brugt ud.  billede 2: Lav en kop kaffe. Igen behøver det ikke være et eller andet fancy kaffe. du kan bruge det gamle kaffegru

Inspiration&DIY: Indbydelser

Så er indbydelserne sendt ud til familie og venner og jeg vil hermed "røbe" hvordan vi har lavet vores indbydelser. håber det kan være til inspiration for jer alle! føl jer endelig fri til at efterabe lidt :) her vil jeg gennemgå, trin for trin, hvad vi gjorde: Vi startede selvfølgelig med at skrive teksten der skulle stå i indbydelserne og lave en gæsteliste. Min dejlige forlovede, Anders, læser til multimedie designer og han lavede en rigtig fin inderside til os i Photoshop (eller Indesign, eller hvad det nu var hehe). Vi fik dem printet hos et proffesionelt firma hvor de også lavede nogle "folde-mærker" så de var nemme at folde. Man kan selvfølgelig også sagtens printe dem derhjemme på en almindelig printer. Vi valgte denne løsning bla. for at få noget tykkere papir. Derefter tog vi nogle gamle noder og rev i stykker så de passede til de 3 inddelinger og klistrede på bagsiden af vores print. Nodepapiret har jeg købt i en genbrugsforretning